Mai exact în Pavilionul B1 – standul B1 – 09D!
De ce acolo? Pentru că Târgul de Turism al României se mută în noile pavilioane ale ROMEXPO.
Târgul de Turism al României este organizat de Romexpo de două ori pe an, fiecare ediţie transformând Centrul Expoziţional într-un spatiu al destinaţiilor de vis. Reprezentată prin cele mai importante companii din România şi din străinătate, lumea fascinantă a turismului se întâlneşte sub acelaşi acoperiş, în cadrul ediţiilor de primăvară şi de toamnă ale TTR.
Ediţia de primăvară 2018 este organizată în perioada 22-25 februarie 2018, în noile pavilioane –B1 şi B2! Având o suprafaţă totală de 27.000 mp, pavilioanele B1 şi B2 sunt locul ideal pentru găzduirea târgurilor şi expoziţiilor de talie internaţională.
Ajuns la cea de-a XXXIX-a ediţie, prima fiind în aprilie 1999, Târgul de Turism al României rămâne locul ideal de prezentare a celor mai interesante oferte şi atracţii turistice, atât din România, cât şi din străinătate, incluzând: turismul cultural, rural sau de business, turismul de tratament, destinaţiile exotice, croazierele şi turismul de aventură. Din ofertele companiilor expozante nu lipsesc nici accesoriile şi gadget-urile necesare în orice călătorie.
Pe lângă elementul B2C, Târgul de Turism al Romaniei are o importantă latură B2B, reprezentând pentru vizitatorii specialişti platforma ideală pentru a întâlni parteneri de afaceri, pentru a reînnoi şi fideliza relaţiile existente cu partenerii tradiţionali.
De asemenea, Târgul de Turism al României contribuie la consolidarea industriei turismului din ţara noastră prin promovarea zonelor de atracţie turistică şi a serviciilor din România, dar şi prin organizarea de conferinţe şi sesiuni de dezbateri în care sunt abordate problemele industriei, împreună cu autorităţile în domeniu.
Astfel, în cadrul fiecărei editţi, au loc manifestări conexe organizate de Romexpo şi partenerii acestui târg: ANAT – Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism, Camerele de Comerţ şi Industrie din România, OPTBR – Organizaţia Patronală a Turismului Balnear din România, FPTR – Federaţia Patronatelor din Turismul Românesc, ANTREC – Asociaţia Naţională de Turism Rural Ecologic şi Cultural. Clubul Presei de Turism – FIJET Romania are stand şi este, în premieră, partener media al Târgului de Turism al României.
Programul de vizitare este: 22-24 februarie 2018 (joi-sâmbătă) – între 10.00 şi 18.00, respectiv
25 februarie 2018 (duminică), între 10.00 şi 16.00.
În afară de noua locaţie modernă, o altă premieră o constituie organizarea unei conferinţe de către ROMEXPO sub altă formă: “Millennials. Promovarea turismului românesc către generaţia Y”. Unul dintre moderatori va fi Traian Bădulescu, vicepreşedinte al Clubului Presei de Turism – FIJET România, jurnalist şi consultant în turism. Conferinţa Târgului de Turism se desfăşoară în a doua zi a Târgului de Turism al României, ediţia de primăvară 2018, între orele 10.30 şi 15.00, la Sala Madgearu. Conferinţa abordează componenta online a promovării turismului românesc, componentă importantă în atragerea turiştilor, atât români, cât şi străini.
Astfel, Romexpo doreşte ca organizarea acestei conferinţe să devină o tradiţie în cadrul târgului, care să susţină atât agenţiile de turism şi tour-operatorii, cât şi bloggerii sau fotografii pasionaţi de călătorie, conducând implicit la creşterea numărului de vizitatori specialişti. Din agenda conferinţei amintim următoarele subiecte: Implicarea autorităţilor în dezvoltarea şi promovarea turismului românesc, Dinamica turismului românesc în turismul mondial, Importanţa turismului local în dezvoltarea turismului naţional, Social media în turism (facebook, instagram, snapchat, twitter), Importanţa blogging-ului şi vlogging-ului în promovarea turismului românesc şi Fotografia în turism.