Târgul de turism al României 2024, ediția de toamnă, la final
FIJET Romania
ROMEXPO, în parteneriat cu Camerele de Comerț și Industrie din România și Asociația Națională a Agențiilor de Turism, încheie cu succes Târgul de Turism al României – ediția de toamnă 2024, un eveniment spectaculos care a atras peste 12.000 de vizitatori în perioada 21 – 24 noiembrie.
Ca şi la ediţiile precedente, Clubul Presei de Turism FIJET România a participat cu stand propriu. În primele două zile ale târgului, la standul Clubului au venit participanți la târg, precum și parteneri cu care am colaborat de-a lungul anilor, care ne-au prezentat realizările şi proiectele lor.
Printre cei cu care jurnaliștii au discutat în fața camerelor și a microfoanelor s-au aflat Mona Țigănuș, șef Serviciu Turism Consiliul Județean Neamț, Nina Merlușcă, manager de destinație, Organizația de Management al Destinației Piatra Neamț, Florentina Muchitsch, secretar general al Asociației Cazanele Dunării, Ciprian Șlemco, președintele Asociației pentru Turism Bucovina.
La această ediţie a târgului, a debutat și programul de evenimente organizate de Clubul Presei deTurism FIJET România pentru a marca 70 de ani de la fondarea, la 2 decembrie 1954, a Federaţiei Internaţionale a Jurnaliştilor şi Scriitorilor de Turism, FIJET. Feri Predescu a purtat un dialog cu colegii din club, Grig Bute și Ștefan Baciu, despre turismul românesc.
În standul Clubului au fost prezentate imagini de la evenimente internaționale la care au participat și membri ai Clubului Presei de Turism, afiliat la FIJET, la scurt timp după ce a fost înfiinţat, în anul 2008. Despre promovarea turismului românesc la târgurile de profil din țară și din străinătate și despre rolul presei de turism am discutat cu Adrian Voican, vicepreședinte al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România.
Ediția de toamnă a transformat pavilionul B1 al Centrului Expozițional ROMEXPO într-un hub al călătoriilor, unde 110 companii din 12 țări au prezentat oferte speciale pentru vacanțe de iarnă, escapade exotice și experiențe culturale unice.
Vizitatorii au fost inspirați să își planifice următoarele aventuri, fie că este vorba de o vacanță tradițională, o experiență montană în stațiunile din România sau un city break în marile capitale europene. Reducerile de până la 50% oferite exclusiv pe durata târgului au făcut din acest eveniment o oportunitate de neratat.
Un loc aparte l-au avut destinațiile autohtone, promovate intens de expozanți și parteneri. Zonele istorice, stațiunile balneare și litoralul românesc au captat atenția vizitatorilor, demonstrând că România este o destinație completă, care merită descoperită în orice anotimp. În plus, destinațiile exotice au fost în topul preferințelor românilor, aceștia optând pentru locații spectaculoase precum Thailanda, Mauritius, Maldive, Bali, Insulele Azore, ideale pentru o escapadă de neuitat, dar și pentru locațiile all inclusive pentru vacanța de vară 2025 în Turcia, Bulgaria, Grecia, Croația, Egipt.
„Le mulțumim tuturor celor care au fost alături de noi – vizitatori, expozanți și parteneri. Implicarea și entuziasmul vostru au făcut ca această ediție să fie una de neuitat, iar noi abia așteptăm să continuăm acestă călătorie împreună. Ne vedem la Târgul de Turism al României – ediția de primăvară 2025, între 20 și 23 februarie, pentru noi oportunități de colaborare, reduceri speciale la pachetele turistice și experiențe captivante”, transmite Oana Netbai – PR ROMEXPO. (foto: Adrian Boioglu, Mitică Raftu, Ovidiu Oprea)